مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-26سياسي

شهردار جلیل آباد معارفه شد


«عبدالله میرزایی» طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، به عنوان شهردار جلیل آباد معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، آیین معارفه عبدالله میرزایی شهردار جلیل آباد با حضور حسین عباسی فرماندار، حسین نوش آبادی نماینده مردم دیار 15 خرداد در مجلس، طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان برگزار شد.

ضرورت استقرار دفاتر نمایندگی دستگاه های خدمات رسان در شهر جلیل آباد فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم اظهار کرد: شهرداری وظایف سنگینی بر عهده دارد و اگر در گذشته مسئولیت های این نهاد محدود به حوزه خدماتی و عمرانی بود امروزه تکالیف زیادی بر عهده داشته و در امور مختلف زندگی مردم اثرگذار است.

عباسی گفت: ارتقای شهر از حیث عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و توجه به معنویت و معماری ایرانی_اسلامی از جمله وظایف مدیریت شهری است و اهمیت اقدامات و تاثیرگذاری این مجموعه را نشان می دهد.

وی افزود: با توجه به نوپا بودن مجموعه شهری جلیل آباد، بنیان گذاری امور از سوی شهرداری و پارلمان شهری باید با دقت، حساسیت و آینده نگری انجام شود.

عباسی بیان کرد: جهش عمرانی و آبادانی در شهر نیازمند مدیریت شهری خلاقانه، متحولانه و جسورانه و حمایت سایر دستگاه ها است و بسترسازی حضور بخش خصوصی و بهره گیری از سرمایه گذارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جلیل آباد معارفه شد

شهردار جلیل آباد معارفه شد