مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:102021-10-26اجتماعي

اسالم - خلخال و پونل - خلخال سفیدپوش شد/ کلیه محورها باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش کمتر از پنج سانت برف در محورهای پونل - خلخال و اسالم - خلخال، گفت: با وجود بارش برف و باران در سطح استان، - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش کمتر از پنج سانت برف در محورهای پونل - خلخال و اسالم - خلخال، گفت: با وجود بارش برف و باران در سطح استان، کلیه شریان ها و محورهای اصلی، فرعی و روستایی باز است.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در محورهای اسالم خلخال و پونل خلخال از روز گذشته، اظهار کرد: بارش برف در حد سفیدپوش کردن این محورها بوده و هم اکنون بارش متوقف شده است.

وی با بیان اینکه تردد در کلیه محورهای استان جریان دارد، تصریح کرد: با وجود بارش برف و باران در سطح استان، کلیه محورهای فرعی و شریانی استان باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش باران شدید در اکثر محورهای استان، یادآور شد: مردم از ترددهای غیر ضروری در سطح محورها به ویژه کوهستانی و ارتفاعات پرهیز کنند و حتما تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند؛ قبل از هرگونه تردد در محورهای کوهستانی نیز حتما با سامانه 141 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسالم - خلخال و پونل - خلخال سفیدپوش شد/ کلیه محورها باز است

اسالم - خلخال و پونل - خلخال سفیدپوش شد/ کلیه محورها باز است