مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-26سياسي

از پیگیری بودجه تا منطقه آزاد گردشگری


استاندار یزد در نشستی با وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به گفت وگو در مورد مطالبات این استان پیرامون پیگیری اعتبارات مربوط به بافت تاریخی، - تقویت نیروی انسانی، پیگیری تکمیل موزه های یزد، ارتقا و توسعه زیرساخت های بهره برداری از ظرفیت کویر یزد و همچنین پیگیری تبدیل شدن یزد به منطقه آزاد گردشگری پرداختند.

مهران فاطمی استاندار یزد جزو اولین استانداران کشور بود که به دیدار عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفت.

در متن این دیدار، نشستی به ریاست وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل این وزارت برگزار شد که محمدرضا دشتی رییس فراکسیون گردشگری مجلس و سیدمصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد و جمعی از فعالان این حوزه نیز حضور داشتند.

این نشست با هدف توسعه گردشگری و اقدامات مربوط به آن در استان یزد و همچنین برنامه ریزی برای سفر هر چه زودتر وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی به یزد برگزار شد.

پیگیری اعتبارات مربوط به بافت تاریخی، تقویت نیروی انسانی، پیگیری تکمیل موزه های یزد، ارتقا و توسعه زیرساخت های بهره برداری از ظرفیت کویر یزد و همچنین پیگیری تبدیل شدن یزد به منطقه آزاد گردشگری جزو مهمترین مسائل مطرح شده مابین وزیر و روسای استان یزد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پیگیری بودجه تا منطقه آزاد گردشگری

از پیگیری بودجه تا منطقه آزاد گردشگری