مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-26سياسي

رییس جدید سازمان بهزیستی کشور منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت عبدالملکی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - طی حکمی علی محمد قادری را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کل کشور منصوب کرد که در متن حکم وی آمده است: - علی محمد قادری با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، به عنوان رییس جدید سازمان بهزیستی کشور منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت عبدالملکی - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی - طی حکمی علی محمد قادری را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کل کشور منصوب کرد که در متن حکم وی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند علمی و عملی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری که در سال 1358 در تهران متولد شده دانشجوی دکتری مدیریت دولتی است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ گردشگری و حمل و نقل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران، مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان، قائم مقام اداره کل بازرسی سازمان بهزیستی کشور، معاون مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان بهزیستی کشور منصوب شد

رییس جدید سازمان بهزیستی کشور منصوب شد