مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-26اقتصادي

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تُن چغندرقند در آذربایجان غربی


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای فصل برداشت چغندر قند در استان که همزمان با 25 شهریور ماه سال جاری آغاز شده ، بیش از 472 هزار تن محصول توسط چغندرکاران به کارخانه های قند استان تحویل داده شده است و این روند همچنان تا اوایل دی ماه ادامه دارد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای فصل برداشت چغندر قند در استان که همزمان با 25 شهریور ماه سال جاری آغاز شده ، بیش از 472 هزار تن محصول توسط چغندرکاران به کارخانه های قند استان تحویل داده شده است و این روند همچنان تا اوایل دی ماه ادامه دارد.

اکبر کرامتی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تا کنون 87 درصد از مطالبات چغندرکاران، معادل 572 میلیارد تومان به حساب آنها واریز شده است ، اظهار کرد: پیش بینی می شود حدود یک میلیون و 750 هزار تن چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

وی با بیان اینکه سالانه بیش از 15 هزار میلیارد تومان گردش مالی چغندر قند در استان است، افزود : مجموع مطالبه چغندرکاران استان از کارخانه های چغندرقند آذربایجان غربی تاکنون بیش از 658 میلیارد تومان است.

کرامتی اضافه کرد: آذربایجان غربی به علت برخورداری از آب و خاک مناسب و وجود پنج کارخانه قند در شهرستان های ارومیه، خوی، پیرانشهر، میاندوآب و نقده مقام نخست کشوری تولید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تُن چغندرقند در آذربایجان غربی

پیش بینی برداشت بیش از یک میلیون تُن چغندرقند در آذربایجان غربی