مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-26سياسي

برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان با بخش ویژه «مکتب شهید سلیمانی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدصادق طاهری دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان اظهار کرد: جشنواره ابوذر، امروز با نگاه به اهداف و آرمان های انقلاب و نشان دادن توان رسانه ای و نمایش قدرت بصیرت و آگاهی روزنامه نگاران در این تقابل نابرابر، - برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان با بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان گفت: ششمین دوره جشنواره ابوذر با بیش از 10 محور و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی در کرمان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدصادق طاهری دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان اظهار کرد: جشنواره ابوذر، امروز با نگاه به اهداف و آرمان های انقلاب و نشان دادن توان رسانه ای و نمایش قدرت بصیرت و آگاهی روزنامه نگاران در این تقابل نابرابر، گام ششم خود را برمی دارد.

وی گفت: جشنواره ای که توانسته در پنج دوره ی قبلی با موفقیت تمام، ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و توسعه ارزش های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.

دبیر ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان عنوان کرد: جشنواره ابوذر، با آثار بیشتر و با کیفیت تر عزیزان، می تواند تبدیل به بزرگترین جشنواره رسانه ای جریان سازی شود که برآیند آن، امیدآفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان با بخش ویژه «مکتب شهید سلیمانی»

برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در کرمان با بخش ویژه «مکتب شهید سلیمانی»