مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-26سياسي

همایش نکوداشت حجت الاسلام راشد یزدی در یزد برگزار می شود


مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران از برنامه ریزی برای برگزاری همایش نکوداشت حجت الاسلام راشد یزدی در راستای پاسداشت مفاخر یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد مسئول دبیرخانه یزد حسینیه ایران از برنامه ریزی برای برگزاری همایش نکوداشت حجت الاسلام راشد یزدی در راستای پاسداشت مفاخر یزد خبر داد.

سیدحسن حسینی در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: در قالب تجلیل از مفاخر حسینیه ایران و وعاظ نامی و برجسته این استان، همایش نکوداشت تجلیل از حجت الاسلام راشد یزدی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این همایش در حال انجام است، عنوان کرد: در این برنامه تلاش می شود به تمام ابعاد فعالیت های این واعظ نام آشنای یزد در دوران قبل از انقلاب، اوج مبارزات انقلاب، دوران دفاع مقدس و تلاش در عرصه ترویج فرهنگ اسلام و شیعه در داخل و خارج از کشور پرداخته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران، حسینی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام راشد یزدی از مفاخر یزد است و امیدواریم بتوانیم با همکاری نهادهای مسئول این برنامه را در شأن علما و وعاظ حسینیه ایران برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش نکوداشت حجت الاسلام راشد یزدی در یزد برگزار می شود

همایش نکوداشت حجت الاسلام راشد یزدی در یزد برگزار می شود