مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-26سياسي

عین اللهی: مدیران وزارت بهداشت نباید در بخش خصوصی فعالیت داشته باشند


تعارض منافع هم حتما مورد توجه است و اکنون هر مدیری که منصوب می شود میثاق نامه ای امضا می کند که در آن ذکر شده است در بخش خصوصی فعالیتی نداشته باشد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست با اعضای سازمان بازرسی کل کشور که امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه ما فکر می کنیم همه یک هدف داشته و به دنبال پیشگیری از تخلفات و ارتقا امور هستیم، گفت: هیچ دوگانگی در این خصوص وجود ندارد؛ کار یک مدیر در ابتدا برنامه ریزی، اجرا و سپس نظارت است، در واقع سازمان بازرسی در بحث نظارت به وزارت بهداشت کمک می کند.

  امروز نظارت یک علم است   وزیر بهداشت با اشاره به اینکه من تجربه 13 ساله در حوزه نظارت دارم، اظهار کرد: مسئولیت واحد نظارت ارزیابی در حوزه آموزشی و گسترش را داشتم.

امروز نظارت یک علم است؛ هدف نظارت ارتقا کیفیت بوده و با بازرسی متفاوت است؛ در واقع بازرسی مربوط به یک قرن گذشته و به معنای مچ گرفتن است اما هدف نظارت، ارتقا کیفیت است.

  عین اللهی با بیان اینکه اولین روش ارزیابی، خودارزیابی است که در اسلام هم به خودارزیابی افراد تاکید شده است، مهم ترین مساله در این حوزه را عدم آشنایی افراد با قوانین دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: مدیران وزارت بهداشت نباید در بخش خصوصی فعالیت داشته باشند

عین اللهی: مدیران وزارت بهداشت نباید در بخش خصوصی فعالیت داشته باشند