مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-26سياسي

راهکاری برای جذب گردشگر از سنگاپور به ایران


معاون گردشگری در دیدار سفیر جدید ایران در سنگاپور گفت: با دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان می توانیم ورود به بطن جامعه و دست یابی به راهکارهای تاثیرگذار در بخش بازاریابی و تبلیغات گردشگری سنگاپور را بیابیم.

- معاون گردشگری در دیدار سفیر جدید ایران در سنگاپور گفت: با دعوت از اینفلوئنسرهای مسلمان می توانیم ورود به بطن جامعه و دست یابی به راهکارهای تاثیرگذار در بخش بازاریابی و تبلیغات گردشگری سنگاپور را بیابیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در دیدارِ بهنام بلوریان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور گفت: اگرچه تعداد گردشگران ورودی از سنگاپور زیاد نیست، اما برقراری دیپلماسی گردشگری می تواند ضمن ایجاد شرایط برخورداری فعالان گردشگری هر دو کشور سبب ارتقای سطح همکاری ها و پیشگام شدن در توسعه سایر زمینه های ارتباطات باشد.

او با بیان این که ایجاد پل ارتباطی میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری هر دو کشور یکی از اقدامات مهم و بسترساز در ایجاد روابط به شمار می آید، افزود: برگزاری تور آشناسازی ابزاری تاثیرگذار برای این اقدام است که باعث درک عمیق فعالان بخش خصوصی و اصحاب رسانه دو کشور خواهد شد تا با بسط در لایه های تصمیم ساز، گسترش روابط در ابعاد مختلف محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای جذب گردشگر از سنگاپور به ایران

راهکاری برای جذب گردشگر از سنگاپور به ایران