مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-26سياسي

وضعیت اسفناک آب شرب سنندج نه قابل مماشات است نه قابل قبول


نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تسریع در روند پروژه انتقال آب شرب از سد آزاد به تصفیه خانه شهر سنندج تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تسریع در روند پروژه انتقال آب شرب از سد آزاد به تصفیه خانه شهر سنندج تاکید کرد.

محسن فتحی امروز در دیدار با وزیر نیرو گفت: وضعیت اسفناک آب شرب سنندج نه قابل مماشات است، نه قابل قبول و ضروری است در این خصوص برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد.

وی ضمن ابراز گلایه شدید از وضعیت نگران کننده آب آشامیدنی در شهرستان های حوزه انتخابیه نسبت به تسریع فوری در روند اجرای پروژه انتقال آب شرب از سد آزاد به تصفیه خانه شهر سنندج تاکید کرد.

فتحی با اشاره به وضعیت تصفیه خانه های آب شرب و فاضلاب شهر دیواندره، تصفیه خانه های آب شرب و فاضلاب شهر کامیاران، مجتمع آبرسانی اوباتو و مجتمع آبرسانی هه لتوشان و مجتمع آبرسانی خامسان، خواستار توجه جدی و فوری وزارت نیرو جهت رفع مشکلات و تعلل در اجرای این پروژه ها شد.

نماینده مردم کردستان درمجلس شورای اسلامی وضعیت اسف بار تامین آب آشامیدنی در نقاط مختلف استان و بویژه شهر سنندج را ناشی از حمایت نابخردانه بعضی از شعار دهندگان امروز از مدیران نالایق گذشته دانست و گفت: مشکل آب شرب شهر سنندج چندین سال است دغدغه مردم و فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اسفناک آب شرب سنندج نه قابل مماشات است نه قابل قبول

وضعیت اسفناک آب شرب سنندج نه قابل مماشات است نه قابل قبول