مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-26اجتماعي

هشدارهای هواشناسی شهرداری بجنورد را به حالت آماده باش در آورد


معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از آماده باش شهرداری بجنورد بنا بر اعلام هشدارهای هواشناسی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از آماده باش شهرداری بجنورد بنا بر اعلام هشدارهای هواشناسی خبر داد.

مجید شادکام در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بنا بر اعلام هشدارهای هواشناسی و احتمال برودت هوا و یخ زدگی معابر شهرداری بجنورد به حالت آماده باشد در آمده است، اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری جلسه فوق العاده تشکیل داد و تمام موارد فنی و ایمنی به مدیران و کادر اجرایی توصیه و یادآوری شد.

وی ادامه داد: به منظور مدیریت یخ زدایی از معابر، انبار و سوله های شهرداری با مخلوط شن و نمک آماده بارگیری و تخلیه در معابر است اما به علت آسیبی که با توزیع مخلوط نمک و شن متوجه بافت آسفالت و سلامت فضای سبز می شود، توصیه و ترجیح ما این است که تا نهایت ضرورت از آن استفاده نکنیم.

شادکام اضافه کرد: کادر اجرایی شهرداری برای رفع مخاطرات تردد و برقراری ایمنی اقدامات فوری را در دستور کار قرار می دهد که از آن جمله یخ زدایی از معابر، مدیریت بر روان آب ها و .

است.

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: در تلاش خواهیم بود تا مخاطرات احتمالی را بنا به تغییرات اقلیمی با انجام به موقع و اجرای اقدامات پیشگیرانه مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای هواشناسی شهرداری بجنورد را به حالت آماده باش در آورد

هشدارهای هواشناسی شهرداری بجنورد را به حالت آماده باش در آورد