موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-26اقتصادي

2.8 میلیارد سوخت مایع در نیروگاه ها ذخیره شد


وزیر نفت از عزم وزارت نفت و دولت سیزدهم برای پرداخت بدهی گازی به ترکمنستان خبر داد و گفت: الحمدالله با تلاش و تدابیر مدیران صنعت نفت در بخش های مختلف بیش از 2.

- وزیر نفت از عزم وزارت نفت و دولت سیزدهم برای پرداخت بدهی گازی به ترکمنستان خبر داد و گفت: الحمدالله با تلاش و تدابیر مدیران صنعت نفت در بخش های مختلف بیش از 2.

8 میلیارد لیتر سوخت مایع در مخازن نیروگاه ها و صنایع عمده ذخیره شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی امروز (سه شنبه، چهارم آبان ماه) پس از دیدار با هیئت ترکمنستان به ریاست رشید مرادف، وزیر امور خارجه این کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما دو قرارداد گاز با ترکمنستان در دو نقطه از جغرافیا ایران (خراسان رضوی و گلستان) داریم که این قراردادها 25 ساله است و ما روزانه از محل این دو قرارداد 40 میلیون مترمکعب گاز از ترکمنستان وارد می کردیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در دولت گذشته به دلیل پرداخت نکردن مطالبات ترکمنستان صادرات گاز این کشور به ایران قطع شد، افزود: این موضوع برخلاف روابط دوستانه دو کشور به دیوان بین المللی داوری کشیده شد و این دیوان رقم دقیق بدهی ایران را مشخص کرد.

وزیر نفت مذاکره با وزیرخارجه ترکمنستان و هیئت بلندپایه این کشور را که متشکل از بخش انرژی و بانکی بود، مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: خوشبختانه با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.8 میلیارد سوخت مایع در نیروگاه ها ذخیره شد

2.8 میلیارد سوخت مایع در نیروگاه ها ذخیره شد