مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-26ورزشي

نمایش خوب اما بی نتیجه فجرسپاسی در لیگ برتر/هیچ اختلافی وجودندارد


تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از 8 سال حضور در لیگ برتر نمایش قابل قبولی ارائه می کند اما بد شناسی های مختلف مانع از کسب نتیجه در 2 بازی گذشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرانجام پس از حدود 8 سال غیبت نماینده ای از فارس در سطح اول فوتبال باشگاهی کشور، تیم فجر شهید سپاسی با تلاش مضاعف بازیکنان و کادرفنی و البته حمایت و پشتیبانی مجموعه سپاه فجر استان و همچنین رسانه ها موفق شد جای خالی فارس را در لیگ برتر پر کند و این تیم پس از جذب چندین بازیکن سرباز و انجام تمرینات فشرده، برپایی اردویی 10 روزه در تهران و انجام چندباری دوستانه، کار خود را در لیگ برتر آغاز کرد.

شکست مقابل نساجی با یک گل آفساید فجر شهید سپاسی نخستین بازی خود در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه شهدای ساری و مقابل نساجی مازندران برگزار کرد که به گفته بسیاری از کارشناسان و همچنین سرمربی این تیم، فجری ها محکم و پرانرژی مقابل نساجی ظاهر شدند و با وجود شکست یک بر صفر آن هم با گلی که به نظر می آید در شرایط آفساید به ثمر رسید، بازی امیدوارکننده ای ارائه دادند.

تداوم بدشانسی های فجر این بار مقابل گل گهر پس از کش و قوس های فراوان بر سر میزبانی ورزشگاه حافظیه و کیفیت پایین چمن این ورزشگاه و پس از تلاش های شبانه روزی برای آماده سازی آن، سرانجام سازمان لیگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش خوب اما بی نتیجه فجرسپاسی در لیگ برتر/هیچ اختلافی وجودندارد

نمایش خوب اما بی نتیجه فجرسپاسی در لیگ برتر/هیچ اختلافی وجودندارد