مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-26سياسي

محدودیت تردد شبانه کارکردی ندارد


محدودیت تردد شبانه عملاً هیچ کارکردی ندارد و تنها محدودیت هایی را برای مردم اعمال کرده ایم که نتیجه آن فشار روانی در این شرایط کرونایی است.

- سخنگوی شورای شهر تهران گفت: محدودیت تردد شبانه عملاً هیچ کارکردی ندارد و تنها محدودیت هایی را برای مردم اعمال کرده ایم که نتیجه آن فشار روانی در این شرایط کرونایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادعلی در یک برنامه رادیویی با رد این ادعا که منع تردد شبانه تبدیل به یک منبع درآمد برای راهنمایی ورانندگی است، تصریح کرد: این محدودیت تردد زحمات زیادی برای مأموران راهنمایی و به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه مسئله محدودیت های تردد شبانه در شورا مطرح نشده است زیرا اساساً در حدود اختیارات شورا این موضوع نیست، اظهار کرد: شخصاً معتقد هستم آنچه به عنوان شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی می تواند از همه گیری کرونا جلوگیری کند باید محکم اجرا کرد و آن بخشی هایی از پروتکل ها که تأثیری ندارند بدون هیچ تعارفی حذف شود و به مردم فشار نیاوریم.

سخنگوی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه برای مسئله افسردگی و فشار روانی که به مردم وارد می شود، باید به اندازه همه گیری کرونا اهمیت قائل شویم، عنوان کرد: خیلی از افراد ممکن است بخواهند به خانواده خودسر بزنند و یا بعضی افراد کسب وکارهای شبانه دارند و با اعمال محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد شبانه کارکردی ندارد

محدودیت تردد شبانه کارکردی ندارد