مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-26ورزشي

کمک داور بازنشسته، چگونه دبیرکل فدراسیون فوتبال شد؟


پس از ماه ها بلاتکلیفی و با تأیید اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر بعداز بیش از یکماه حضور غیرقانونی به عنوان سرپرست، امروز به عنوان دبیرکل رسمی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز (سه شنبه) با حضور اکثریت اعضا برگزار و در نهایت حسن کامرانی فر با تأیید اعضای حاضر در جلسه به عنوان دبیرکل فدراسیون انتخاب شد.

گرچه بالاخره 9ماه بعداز آغاز دوره جدید فدراسیون فوتبال و صدور حکم موقت برای دو سرپرست یعنی قنبرزاده و کامرانی فر، دبیرکلی فدراسیون از حالت سرپرستی خارج شد، اما ابهامات قانونی دیگری در این رابطه وجود دارد که به متن اساسنامه برمی گردد و نشان دهنده تضاد این انتخاب با اساسنامه است.

کامرانی فر در این مدت سرپرستی، عملکرد برجسته و خوبی نداشت و ضعیف او در ماجرای مکاتبات با فیفا، منجر به بازی بدون تماشاگر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی شد که دو امتیاز حساس از کف شاگردان اسکوچیچ پرید.

هنوز ماجرای داور ویدئویی نیز به عنوان ابهام بزرگی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و کامرانی فر به عنوان کمک داور بازنشسته ، هنوز نتوانسته این مشکل بزرگ داوری در فوتبال ایران را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک داور بازنشسته، چگونه دبیرکل فدراسیون فوتبال شد؟

کمک داور بازنشسته، چگونه دبیرکل فدراسیون فوتبال شد؟