مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-26ورزشي

کیش؛ پایلوت اجرای طرح شفافیت است/ بقای مناطق آزاد را در گرو فعالیت سرمایه گذاران


دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، جزیره کیش را پایلوت اجرای طرح شفافیت عنوان کرد و افزود: 14 خدمت در مناطق آزاد ارائه خواهد شد که تمام آنها در سامانه بارگذاری و شفاف سازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عنوان کرد و با ابراز امیدواری از اجرای این طرح در سایر مناطق آزاد کشور افزود: 14 خدمت در مناطق آزاد ارائه خواهد شد که تمام آنها در سامانه بارگذاری و شفاف سازی می شود.

مشاور رییس جمهور ادامه داد: 7 خدمت، امروز رونمایی می شود و 7 خدمت بعدی طی سه ماه آینده بارگذاری و به سامانه اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد به صورت شفاف در پرتال مناطق آزاد بارگذاری شده است که تاکنون حدود صد فرصت در حوزه های مختلف به ترتیب مناطق را شامل می شود، و شامل حوزه هایی چون صنعتی، گردشگری، کشاورزی، توریسم درمانی، توریسم علمی و ورزشی می باشد.

محمد، بقای مناطق آزاد را در گرو فعالیت سرمایه گذاران دانست و با بیان این مطلب که تولید، صادرات و ورود تکنولوژی و فناوری های نوین از آنها موردانتظار است، تصریح کرد: علاوه بر بارگذاری این خدمات، مجموعه ی سندباد به منظور ارتباط مستقیم با دبیر، از ده روز گذشته فعال شده است تا هر فعال یا فرد بومی امکان ارتباط مستقیم با شخص دبیر شورای عالی مناطق آزاد را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش؛ پایلوت اجرای طرح شفافیت است/ بقای مناطق آزاد را در گرو فعالیت سرمایه گذاران

کیش؛ پایلوت اجرای طرح شفافیت است/ بقای مناطق آزاد را در گرو فعالیت سرمایه گذاران