مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-26سياسي

شهدا ره 100 ساله سلوک عرفانی را یک روزه طی کردند


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افراد باید برای رسیدن به سلوک عرفانی باید از شهیدان الگو بگیرند و برای رهایی از منیت به دنبال عرفان شهدا بروند.

- حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه ظهر امروز (چهارم آبان ماه) در همایش علمی کمیته علمی پژوهشی بزرگداشت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان که در سالن علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد، با اشاره به روایات پیامبر اکرم (ص) در خصوص شهدا، اظهار کرد: امکان ندارد انسان های کامل با مرگ طبیعی از دنیا بروند؛ شهدا درجات مختلفی دارند و شهدای مردم دار و ولایت مدار درجه بالاتری دارند و ما به برکت انقلاب اسلامی و قیام امام راحل نمادها و سنبل های واقعی از شهدا داریم که هر کدام الگو هستند به طور مثال شهید سلیمانی، سنبل مقاومت است.

با بیان اینکه نمی دانیم شهادت 3535 شهید استان زنجان چند هزار قطره اشک مادران و پدران را به دنبال داشته است، گفت: جوانان باید اخلاص و درس شهدا را بخوانند، زیرا آنان اساتید ما بوده و ما همیشه شاگردشان هستیم.

خسرونیا با بیان اینکه با بالا رفتن عناوین و مقام، انسان ها دچار منیت می شوند که برای رهایی از آن باید به دنبال عرفان شهدا برویم، اظهار کرد: منیت، نفس انسان را نابود می کند اگر با شهدا ارتباط معنوی بگیریم هیچ وقت شهدا ما را رها نمی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا ره 100 ساله سلوک عرفانی را یک روزه طی کردند

شهدا ره 100 ساله سلوک عرفانی را یک روزه طی کردند