مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-26سياسي

طرحهای ناتمام زخمی بر پیکره یزد/ تکمیل خط انتقال آب از مهمترین مطالبه یزدیهاست


یزد از جمله استان هایی است که ظرفیت نقش آفرینی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را دارد اما وجود طرح های ناتمام زخمی بر پیکر یزد جهانی است که توانمندی های یزد را زیر سوال برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، از گذشته تا به امروز به دلیل موقعیت جغرافیایی استان یزد و قرارگیری در شاه راه مواصلاتی کشور و کریدور ارتباطی شمال و جنوب و شرق و غرب، این استان در بسیاری از موارد خوش درخشیده و در عین حال بار بخش عظیمی از کشور را به دوش متحمل شده است.

این شهر از گذشته با عناوین مختلفی شناخته شده که از جمله شهر بادگیرها، شهر دوچرخه ها، قطب پزشکی ایران زمین، حسینیه ایران، دارالعباده و .

است و مردمان دیار کویر همواره سعی در حفظ این عناوین و رشد و پیشرفت داشته اند اما بی مهری مسئولان باعث شده تا در موارد متعددی هم از جمله آب، زیرساخت های توسعه و بهره مندی از منابع و معادن نیز بی نصیب باشند و آنگونه که باید استفاده نبرند.

یزد صنعتی در ردیف استان های بیکار در کشور همچنین این استان علاوه بر اینکه نیرو انسانی توانمند دارد نیروهای انسانی موجود در جامعه نیز افراد تحصیل کرده اند که هزینه آموزش را برای واحدهای تولیدی کاهش داده و نرخ بهره وری را در واحدهای اقتصادی افزایش می دهند اما مهاچرپذیری یزد باعث شده تا اشتغالزایی در استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای ناتمام زخمی بر پیکره یزد/ تکمیل خط انتقال آب از مهمترین مطالبه یزدیهاست

طرحهای ناتمام زخمی بر پیکره یزد/ تکمیل خط انتقال آب از مهمترین مطالبه یزدیهاست