مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:002021-10-26بين الملل

تصاویری از رییس ستاد ارتش افغانستان در اردوگاه پناهجویان


اخیرا تصویری از هیبت الله علی زی، رییس سابق ارتش افغانستان در حالی که در یک پیاده راه در یک اردوگاه پناهجویان در ایالت ویرجینیای آمریکا نشسته در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرده است.

- اخیرا تصویری از هیبت الله علی زی، رییس سابق ارتش افغانستان در حالی که در یک پیاده راه در یک اردوگاه پناهجویان در ایالت ویرجینیای آمریکا نشسته در شبکه های اجتماعی بازتاب پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه بلیز ترندز، این عکس واکنش های مختلفی را در میان مردم افغانستان برانگیخته است، اما اکثر کاربران افغان شبکه های اجتماعی آن را نشانه بی رحمی آمریکا خوانده و این سوال را مطرح کرده اند که چرا باید با یک فرمانده سابق ارتش مانند مردم عادی رفتار شود.

از سوی دیگر، برخی حامیان دولت سابق افغانستان حتی ابراز تمایل کرده اند که به جای اردوگاه محل اسکان این فرمانده سابق ارتش، به یک منطقه سرپوشیده آمریکا نقل مکان کنند.

هیبت الله علی زی چند روز قبل از سقوط کابل توسط طالبان، ترفیع درجه پیدا کرد و پیش از آن رییس واحد کماندویی نیروهای ویژه افغانستان بود.

پس از برکناری ولی محمد احمدزی، رییس قبلی ارتش افغانستان توسط اشرف غنی، رییس جمهور پیشین افغانستان در 11 اوت، هبت الله به عنوان فرمانده کل جدید جایگزین وی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از رییس ستاد ارتش افغانستان در اردوگاه پناهجویان

تصاویری از رییس ستاد ارتش افغانستان در اردوگاه پناهجویان