مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-26سياسي

صلوات بر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) عذاب را دفع می کند


استاد حوزه علمیه قم با اشاره به خیرات و برکات صلوات در دنیا و آخرت برای مومنان گفت: صلوات بر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) سبب دفع عذاب از مومنان می شود.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی قمی در سخنرانی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به حکمت 88 نهج البلاغه، گفت: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند روی زمین دو امان بود که مانع عذاب الهی بود و یکی از این دو امان در میان ما نیست و مواظب باشید به امان دوم چنگ بزنید.

وی ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) فرمودند آن امانی که از میان ما رفته رسول خدا (ص) بودند ولی امان دوم طلب آمرزش و استغفار است و سپس حضرت آیه 33 سوره مبارکه انفال را تلاوت کردند که خداوند فرمودند ای پیامبر تا تو در میان امت هستی خدا این امت را عذاب نمی کند و تا وقتی هم که این امت استغفار می کنند خداوند آنان را عذاب نمی کند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: عمار یاسر روزی به پیامبر عرض کرد که ما آرزو داشتیم کاش شما به اندازه حضرت نوح (ع) عمر می کردید؛ حضرت فرمودند همانطور که زنده بودن من برای شما خیر است، بعد از مرگ من هم برای شما خیراتی وجود دارد زیرا در زمان حیات من اگر کار بدی انجام دهید من از خدا برای شما طلب آمرزش می کنم اما بعد از وفات من هم اگر تقوا داشته باشید و صلوات نیکو بر من و اهل بیت من بفرستید من از خدا برای شما طلب آمرزش می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلوات بر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) عذاب را دفع می کند

صلوات بر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) عذاب را دفع می کند