مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-26پزشكي

کمبود پزشک متخصص در خراسان جنوبی به صورت ویژه پیگیری شود


استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کمبود پزشک متخصص به ویژه در شهرستان های کمتر برخوردار استان، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کمبود پزشک متخصص به ویژه در شهرستان های کمتر برخوردار استان، جبران این نقیصه را از اولویت های حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی برشمرد.

حمید ملانوری، امروز سه شنبه چهارم آبان ماه در دیدار با بهرام عین اللهی (وزیر بهداشت) که در محل این وزارتخانه انجام شد، به تشریح شرایط استان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی گفت: قرار گرفتن خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی و همجواری با شش استان کشور، افزایش میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان و تعدد سوانح را به همراه داشته است.

استاندار خراسان جنوبی از همسایگی این استان با کشور افغانستان سخن گفت و بر تاثیر این مرز مشترک بر آمد و شد خودروهای ترانزیتی و نقشی که در بروز حوادث جاده ای دارند، تاکید کرد.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در راستای مدیریت کرونا در استان اشاره و تصریح کرد: با توجه به همراهی مردم، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خراسان جنوبی به نسبت دیگر استان ها شرایط مطلوب تری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک متخصص در خراسان جنوبی به صورت ویژه پیگیری شود

کمبود پزشک متخصص در خراسان جنوبی به صورت ویژه پیگیری شود