مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-26بين الملل

زاخارووا: اظهارات وزارت دفاع آلمان غیرقبول است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر دفاع آلمان در قبال مسکو، - سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آلمان مبنی بر ضرورت آمادگی ناتو برای استفاده از سلاح هسته ای جهت مهار مسکو، این سخنان را کاملا بی اعتبار ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر دفاع آلمان در قبال مسکو، آن ها را کاملا غیرقابل قبول خواند.

زاخارووا در همین رابطه گفت: رییس وزارت دفاع جمهوری فدرال آلمان اظهارات کاملا غیر قابل قبولی درباره مهار روسیه و احتمال استفاده از تسلیحات هسته ای را مطرح کرده است.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه روسیه در حالی بیان شده است که پیشتر آنگرت کرامپ-کارن باوئر وزیر دفاع آلمان اعلام کرده بود که ناتو باید آماده باشد روسیه را با سلاح های هسته ای مهار و از هرگونه نقض حریم هوایی بر فراز کشور های بالتیک و اطراف دریای سیاه جلوگیری کند.

وزارت دفاع روسیه نیز روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که وابسته نظامی آلمان در ارتباط با اظهارات اخیر وزیر دفاع این کشور درباره بازدارندگی هسته ای روسیه احضار شد و یادداشت اعتراض آمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: اظهارات وزارت دفاع آلمان غیرقبول است

زاخارووا: اظهارات وزارت دفاع آلمان غیرقبول است