مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-26سياسي

تا زمانی که شهید تقدیم می کنیم یعنی ملت ایران زنده است


تا زمانی که شهید تقدیم می کنیم، یعنی ملت ما زنده است و خط شهادت در کشور ما ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: تا زمانی که شهید تقدیم می کنیم، یعنی ملت ما زنده است و خط شهادت در کشور ما ادامه دارد.

سیدمحمد حسینی ظهر امروز (4 آبان ماه) در یادواره 137 شهید شهرستان طارم، با بیان اینکه برای درک عظمت شهدا بهتر است از قرآن و آیات متعددی که در وصف شهدا گفته شده است مدد بجوییم، اظهار کرد: خط شهادت از ابتدای بشریت و از آن زمانی که حضرت قابیل به شهادت رسید، وجود داشته و این حرکت و مسیر استمرار داشته و در قرآن نیز به این عمل اشاره شده است.

وی با بیان اینکه در جمع ما نیز هستند پیشکسوتانی که در دوران دفاع مقدس در جبهه ها حضور داشتند که آن ها هم آرزوی شهادت دارند، افزود: عده ای در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و عده ای هم وجود دارند که با همان روحیه ایثار، فداکاری و گذشت، منتظر شهادت هستند.

این مسئول با بیان اینکه در حادثه سوریه و عراق نیز فرزندان این ملت به یاری مظلومان شتافتند و با داعش تکفیری درگیر شده و مظلومان را نجات دادند، تصریح کرد: همان گونه که در دفاع مقدس فرزندان این ملت در مقابل دشمن ایستادند، در زمان حال نیز نسل جدید و محسن حججی ها هم، وارد میدان شدند و نشان دادند که خط شهادت ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمانی که شهید تقدیم می کنیم یعنی ملت ایران زنده است

تا زمانی که شهید تقدیم می کنیم یعنی ملت ایران زنده است