مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-26سياسي

اعتبارات جوابگوی ساخت سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیست


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ملی و استانی پاسخگوی هزینه های احداث سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیست و باید برای آن ردیف ملی اختصاصی گرفته شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات ملی و استانی پاسخگوی هزینه های احداث سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیست و باید برای آن ردیف ملی اختصاصی گرفته شود.

حسین خسروی اسفزار، امروز سه شنبه چهارم آبان ماه در بازدید از سایت اصلی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به قابلیت های فرهنگی و دانشگاهی بیرجند، اظهار کرد: با کمک همه سازمان های تحقیقاتی و همچنین بخش خصوصی مثل خیرین، باید برای به ثمر رسیدن این سایت کمک و تلاش کرد، تا مردم تولید ثروت بر محور دانش را از نزدیک ببینند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: علم تولید قدرت می کند و پارک های علم و فناوری هم که امروز در سطح کشور رو به افزایش هستند در تولید قدرت و ثروت بر محور دانش موثر هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم که با همکاری و هم افزایی مسئولان و اختصاص بودجه های کشوری و استانی، ساخت و تجهیز سایت اصلی پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، زودتر به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات جوابگوی ساخت سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیست

اعتبارات جوابگوی ساخت سایت پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیست