مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:502021-10-26سياسي

جزیره آشوراده می تواند سکوی پرش اقتصادی گلستان باشد


از 20 سال گذشته به دنبال اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده هستم اما هنوز این امر محقق نشده؛ این جزیره می تواند سکوی پرش اقتصادی برای استان باشد.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: از 20 سال گذشته به دنبال اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده هستم اما هنوز این امر محقق نشده؛ این جزیره می تواند سکوی پرش اقتصادی برای استان باشد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز چهارم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار گلستان در گرگان، اظهار کرد: تولید، ریشه و اساس حل مشکلات اقتصادی است.

یکی از اصول اصلی رفع مشکلات جامعه ما، تولید است.

وی با اشاره به اینکه نفت، سرمایه است اما باید اقتصادمان را از نفت جدا کنیم، بیان کرد: اقتصاد باید از دخالت دولت ها خارج شود و دولت ها فقط نظارت و راهنمایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گلستان، مسائل اقتصادی را اصل، اساس و ریشه برشمرد و گفت: ورود به سازمان همکاری های شانگهای، روابط دوستانه با همسایگان، توجه به بازارهای منطقه و نگاه به شرق به جای نگاه به غرب، از موضوعات خوبی است که دولت جدید به آن توجه دارد.

نورمفیدی در ادامه تصریح کرد: ما نیز در استان در تولید مشکل داریم و از استاندار جدید درخواست داریم به این بخش توجه ویژه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره آشوراده می تواند سکوی پرش اقتصادی گلستان باشد

جزیره آشوراده می تواند سکوی پرش اقتصادی گلستان باشد