مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-26سياسي

حوزه هنری باید میدان دار هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد


رییس سازمان حوزه هنری کشور با بیان اینکه حوزه هنری باید میدان دار هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد، بر ضرورت توجه به عرصه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی دادمان امروز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه هنری لرستان با تاکید بر اینکه لرستان سرزمین تربیت رهبران و پیشگامان است، اظهار داشت: آیت الله بروجردی به عنوان یک رهبری دینی، شهید محمد بروجردی به عنوان یک فرمانده باهوش و دلاور، استاد سید جعفر شهیدی و استاد زرین کوب از قله های تاریخ ادبیات این مرز و بوم و در نهایت مهرداد اوستای بزرگ از علما، اندیشمندان و… این استان محسوب می شوند.

اوستا هنر گردان میدان هنر و ادبیات انقلاب بود وی با تاکید بر اینکه استاد مهرداد اوستا به عنوان سرسلسله شعرای انقلاب محسوب می شوند افزود: بسیاری از بزرگان شعر و ادب انقلاب، شاگردی ایشان را فخر خود می دانند.

رییس سازمان حوزه هنری لرستان با بیان اینکه هدف ما در حوزه هنری انقلاب اسلامی، باید ادامه همان سلوک و شیوه استاد اوستا باشد افزود: شکل دادن حلقه های ادبی، هنری، باغبانی و حراست از این حلقه ها تا به ثمر رسیدن شکوفه، میوه و ثمر دادن آنها باید مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری باید میدان دار هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد

حوزه هنری باید میدان دار هنر و ادبیات انقلاب اسلامی باشد