مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-26ورزشي

هدیه سازمان بازرسی کل کشور به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیم شد


معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی و بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی هدیه سازمان بازرسی شامل چالش ها و مشکلات کلان این حوزه را تقدیم عزت الله ضرغامی کرد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی عرب انصاری در دیدار با سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که عصر روز گذشته انجام شد، با اشاره به رویکرد سازمان بازرسی در دوره جدید و تحولی گفت: در سال جاری یکی از اولویت های مهم سازمان توجه به مسئله محوری است.

ازاین رو سازمان بازرسی در یک کار جدید و نو در حال تدوین نظام مسائل کشور است تا با تمرکز روی مسائل اصلی و کلان کشور و با نظر متخصصان هر حوزه راه کارهای اجرایی برای رفع آن مسائل و مشکلات ارائه نماید.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به هدیه سازمان به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این بسته هدیه شامل مهم ترین چالش ها و مشکلاتی است که در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وجود دارد به انضمام راهکارهایی پیشنهادی برای رفع این چالش ها و مشکلات که تقدیم شما می شود.

عرب انصاری با تأکید بر اجرای تعهد قانونی دستگاه ها برای خرید صنایع دستی گفت: یکی از موضوعات مهم در حمایت از صنایع دستی که جزو بخش های مغفول مانده قانون است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه سازمان بازرسی کل کشور به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیم شد

هدیه سازمان بازرسی کل کشور به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقدیم شد