مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:452021-10-26اقتصادي

پالایشگاه ها بابومی سازی رگولاتورهای گاز پوششی دانش بنیان از واردات بی نیاز شدند


رگولاتور گاز پوششی به جهت ایمنی بالایی که می تواند از بروز حوادث بسیار در مخازن پالایشگاهی کشور جلوگیری کند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در پالایشگاه ها، مخازن و سیالاتی وجود دارد که میعانات موجود در آن مانند بنزین، قابلیت اشتعال پذیری دارند.

برای محافظت از آن میعانات و برای این که هوا به آن قسمت وارد نشده و به مرحله انفجار نرسد، گازی خنثی مانند نیتروژن را روی این مخازن تزریق می کنند.

در این زمینه سه محصول تجهیزاتی شامل رگولاتور گاز پوششی، شیر تخلیه فشار خلاء و شیر تخلیه اضطراری، تجهیزاتی پرکاربرد و حیاتی به شمار می روند.

شرکت دانش بنیان پیشرو گاز ماهر، تنها شرکت دانش بنیان ایرانی است که موفق به تولید محصولاتی برای این صنایع شده و زمینه ای را فراهم آورده تا پالایشگاه ها به جای واردات این محصولات از کشورهای غربی حالا به محصول ایرانی چشم داشته باشند.

  توان رقابتی بالا نسبت به محصولات مشابه خارجی محمد صالحی ، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، با بیان این که در آغاز راه، نمونه ایران ساختی برای این محصول وجود نداشت، ادامه داد: نیاز جدی صنایع، باعث شد که به فکر طراحی این محصول بیفتیم؛ ضمن آن که در ادامه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه ها بابومی سازی رگولاتورهای گاز پوششی دانش بنیان از واردات بی نیاز شدند

پالایشگاه ها بابومی سازی رگولاتورهای گاز پوششی دانش بنیان از واردات بی نیاز شدند