مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-26اجتماعي

برگزاری جشنواره همیار پلیس  


مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری همیار پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی در جلسه مشترک پلیس راهور و اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی ضمن عرض خوش آمد به جناب سرهنگ عین الله جهانی،معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: به طور عام ناجا و به طور خاص پلیس راهور مهمترین نقش را در فعالیت های اجتماعی دانش آموزان دارند.

وی ادامه داد: این نقش از آغاز سال تحصیلی همزمان با بازگشایی مدارس شروع می شود و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد که می توان به کنترل رفت و آمدها در مبادی ورودی مدارس همچنین ساماندهی سرویس مدارس اشاره کرد همکاری نزدیک بین آموزش و پرورش و پلیس راهور وجود دارد.

رمضانی گفت: نقش همیاران پلیس اکنون دیگر در جامعه جا افتاده است و دانش آموزان با توجه به آمار اخذ شده اخیر تمایل بسیار دارند تا در این تشکل همکاری داشته باشند.

وی با توجه به نقش همیاران پلیس در نقش پذیری دانش آموزان گفت: باید زمانی را برای ثبت نام در این طرح اعلام کنیم زیرا مدت دو سالی که کرونا در کشور سایه افکنده است قدری فعالیت این تشکل کمتر شده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین می توانیم نشست مشترکی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و پلیس راهور و با حضور دانش آموزان برگزار کنیم که حضور جناب سرهنگ جهانی در آن نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره همیار پلیس  

برگزاری جشنواره همیار پلیس