مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:202021-10-26سياسي

سخنگوی دولت بزودی انتخاب می شود/ جدی ترین گزینه کیست؟


قرار است امروز(سه شنبه) جلسه ای به منظور تصمیم گیری درخصوص تعیین سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار و فرد جایگزین «علی ربیعی» مشخص شود.

- قرار است امروز(سه شنبه) جلسه ای به منظور تصمیم گیری درخصوص تعیین سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار و فرد جایگزین علی ربیعی مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز منابع آگاه کسب اطلاع کرده، علی بهادری جهرمی که اکنون تصدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه را برعهده دارد، مهمترین گزینه سخنگویی دولت سیزدهم به شمار می رود.

گفتنی است، به موجب آیین نامه چگونگی تعیین و حدود وظایف سخنگوی هیئت دولت و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت که 16 آذر ماه سال 1376 به تصویب هیئت وزیران رسید، سخنگوی هیئت دولت که ریاست شورای اطلاع رسانی را نیز بر عهده دارد، با پیشنهاد رییس جمهور و تصویب هیئت وزیران انتخاب می شود و وظایفی اعم از اعلام مواضع، سیاست ها و خط مشی های هیئت دولت در خصوص مسائل و موضوعات داخلی و خارجی کشور به صورت مستمر، اعلام تصمیم های هیئت دولت و تشریح مفاد و محتوای کلیه مصوبات، پاسخگویی به سوالات مطبوعات و رسانه ها و انجام مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی و … را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت بزودی انتخاب می شود/ جدی ترین گزینه کیست؟

سخنگوی دولت بزودی انتخاب می شود/ جدی ترین گزینه کیست؟