مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-26سياسي

اجرای شبکه فاضلاب فامنین بودجه ملی گرفت/ اختصاص 101 میلیارد تومان بودجه


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانجام با صدور مجوز کمیسیون ماده 23، اجرای شبکه فاضلاب فامنین بودجه ملی گرفت.

- حجت الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فامنین یکی از شهرهای محروم استان است و سال هاست هم در آب و هم فاضلاب مشکل دارد اظهار کرد: چندین جلسه در سازمان برنامه بودجه داشتیم که سرانجام مجوز کمیسیون ماده 23 برای اختصاص بودجه ملی به این موضوع را صادر کرد.

وی ادامه داد: از سال 96 منتظر اجرای آن بودیم که با پیگیری مکرری که داشتیم، بالاخره کمیسیون ماده 23 این مجوز را صادر کرد تا طی سال های آتی اختصاص 101 میلیارد تومان برای این امر پیش بینی شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اعتبار سال جاری فاضلاب فامنین 7 میلیارد تومان است عنوان کرد: این اعتبار به استان ابلاغ می شود تا مردم فامنین نیز از این امکان بهره مند شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه فاضلاب فامنین سال ها منتظر مجوز کمیسیون ماده 23 بود بیان کرد: امیدواریم هر سال با جذب و اختصاص مبلغی از بودجه پیش بینی شده بتوان این پروژه را پیش برد.

فلاحی با تاکید بر اینکه تامین آب فامنین و روستاهای بخش پیشخور نیز همواره پیگیری می شود افزود: پیگیری سهم آلایندگی فامنین نیز در دستورکار است تا به شهر و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای شبکه فاضلاب فامنین بودجه ملی گرفت/ اختصاص 101 میلیارد تومان بودجه

اجرای شبکه فاضلاب فامنین بودجه ملی گرفت/ اختصاص 101 میلیارد تومان بودجه