مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-26ورزشي

فردوس قم دست به دامان مربیان غیر بومی


تیم فوتسال فردوس قم بعد از قطع همکاری با سرمربی سابق خود یک مربی غیر بومی دیگر را برای ادامه مسابقات فصل 1400 لیگ برتر در راس کادر فنی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هنوز 6 هفته از 26 هفته مسابقات فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باقی مانده ولی تیم فوتسال فردوس قم به دلیل کسب نتایج ضعیف در این هفته ها ناگزیر به قطع همکاری با علی زندی پور کادر این مربی شد تا یک مربی جدید را برای جایگزینی وی معرفی کند.

جدایی علی زندی پور که یکی از مدرسان بسیار خوب این رشته ورزشی در کشور است، به شکل توافقی انجام گرفت و مسوولان تیم فوتسال فردوس قم چند ساعت بعد از اعلام رسمی قطع همکاری با زندی پور، یک سرمربی جدید و نام آشنا به نام رضا زرخانلی را به عنوان جانشین وی معرفی کردند.

در اینکه زندی پور و زرخانلی مربیان جوان و آینده داری هستند تردیدی نیست، اما تعجب کارشناسان فوتسال و قمی های علاقمند به این رشته جذّاب از عملکرد مسوولان تیم فردوس این است که به جای مربیان موفق و شاخص بومی، چرا این باشگاه به دنبال جذب مربیان غیر بومی برای نماینده فوتسال قم است؟ در این سال ها مربیانی نظیر سیدمهدی غیاثی، رضا کردی، حسین صبوری، محسن حسن زاده و سیدوحید غیاثی به عنوان مربیان شاخص مسوولیت هدایت نماینده های فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردوس قم دست به دامان مربیان غیر بومی

فردوس قم دست به دامان مربیان غیر بومی