مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-26پزشكي

موج ششم کرونا بیخ گوش مازندران!


عدم رعایت پروتکل های بهداشتی،عادی انگاری و برگزاری مراسم جشن و عزا و مسافرت های غیر ضرور سبب شده که مازندران هدف موج ششم کرونا قرار گیرد و افزایش بیماران کرونایی که تاکنون به 413نفر رسیده اند نشان از آن دارد که اگر مردم رعایت نکنند این استان وارد مدار قرمز خواهد شد.

- ایسنا/مازندران عدم رعایت پروتکل های بهداشتی،عادی انگاری و برگزاری مراسم جشن و عزا و مسافرت های غیر ضرور سبب شده که مازندران هدف موج ششم کرونا قرار گیرد و افزایش بیماران کرونایی که تاکنون به 413نفر رسیده اند نشان از آن دارد که اگر مردم رعایت نکنند این استان وارد مدار قرمز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 59 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 70 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 317 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 68 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج ششم کرونا بیخ گوش مازندران!

موج ششم کرونا بیخ گوش مازندران!