مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-26اقتصادي

اختصاص بودجه 4500 میلیاردی به تحقیق و توسعه در ایران خودرو


معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو از تصویب و اجرای دست کم 19 پروژه محصولی در قالب توسعه محصولات جدید، ارتقای محصولات فعلی و توسعه سیستم های پلتفرمی محصولات در راستای خودکفایی و افزایش عمق ساخت داخل در دو سال اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- علی رحیمی با بیان این که در دو سال اخیر، موضوع تحقیق و توسعه با سرمایه گذاری های صورت گرفته سرعت یافته و نتایج آن به مرور در حال رخ نمایی است، خاطرنشان کرد: ورود محصول جدید تارا به بازار در تابستان امسال و تولید انبوه مدل اتوماتیک این خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن که در ابتدای هفته جاری با حضور وزیر محترم صمت صورت گرفت، شاهدی بر این مدعاست.

رحیمی، با اشاره به این که طراحی و تولید انبوه تارا ظرف مدت 15 ماهه، جز با کار جهادی و تلاش شبانه روزی مدیران و مهندسان ایران خودرو میسر نمی شد، تحقیق و توسعه را محور اصلی فعالیت های ایران خودرو دانست و افزود: این خودروساز خود را متعهد به ارایه محصولات مدرن و بروز به مشتریان می داند و در این زمینه براساس نقشه راه توسعه ای خود، توانسته دستاوردهای موثری را رقم بزند.

وی افزود: علاوه بر طراحی و توسعه تارا دستی و اتوماتیک، انطباق گیربکس اتوماتیک در خانواده دنا با ارایه دنا پلاس اتوماتیک، انطباق گیربکس اتوماتیک جدید در خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 4500 میلیاردی به تحقیق و توسعه در ایران خودرو

اختصاص بودجه 4500 میلیاردی به تحقیق و توسعه در ایران خودرو