مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-26اقتصادي

چند کلید برای باز کردن قفل مسکن


کارشناس ارشد مدیریتی استان مرکزی می گوید: رونق دوباره بخش مسکن مستلزم باز کردن قفل هایی است که دستیابی به کلید آنها در گرو اجرای فوری و دقیق قانون مالیات بر خانه های خالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، صنعت مسکن در ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با بیش از 120 صنعت مختلف قرار دارد و می تواند نزدیک به 1300 شغل را فعال کند.

 بخش مسکن حدود 80 درصد از سهم اشتغال را به خود اختصاص داده است، یعنی با حل مشکلات این بخش، نه تنها مشکل رکود و نیز گرانی مسکن مردم در حد قابل ملاحظه ای حل خواهد شد، بلکه تولید در سایر بخش ها نیز رونق خواهد گرفت و مشکل اشتغال نیز تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

کارشناس ارشد مدیریتی استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک می گوید: رونق دوباره بخش مسکن مستلزم باز کردن قفل هایی است که دستیابی به کلید آنها در گرو اجرای فوری و دقیق قانون مالیات بر خانه های خالی است.

احمدرضا هدایتی می افزاید: تسریع در تصویب، ابلاغ و اجرای طرح کاهش تعرفه بنگاه های معاملات ملکی (مشاورین املاک)، تصویب و ابلاغ قانون بهای تمام شده مسکن و اخذ مالیات تصاعدی از موجرین و فروشندگان به منظور رعایت عدالت در قیمت گذاری ها و تقویت نقش بانک ها در حمایت از صنعت مسکن و ارائه تسهیلات کم بهره به متقاضیان مسکن نیز از دیگر راهکارهای موثر در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند کلید برای باز کردن قفل مسکن

چند کلید برای باز کردن قفل مسکن