مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-26اجتماعي

اولین باران پاییزی در راه کرمانشاه


به گفته معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، اولین باران پاییزی در روزهای پایانی هفته و اوایل هفته آینده کرمانشاه را در برمی گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، اولین باران پاییزی در روزهای پایانی هفته و اوایل هفته آینده کرمانشاه را در برمی گیرد.

علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، از ورود سامانه ناپایداری به جو کرمانشاه از اواخر روز پنجشنبه (ششم آبان) خبر داد و افزود: این موج ناپایدار باعث وزش باد، بارش باران و رعد برق در استان خواهد شد.

وی ادامه داد: این موج ناپایدار بیشتر نواحی شمالی استان و منطقه اورامانات را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه اوج فعالیت این موج طی جمعه و خصوصا روز شنبه(هشتم آبان) خواهد بود، عنوان کرد: البته احتمال بروز تغییراتی در فعالیت این موج وجود دارد.

زورآوند با اشاره به اینکه این نخستین بارش پاییزی در کرمانشاه است، بر لزوم آمادگی دستگاه های مختلف تاکید کرد و یادآور شد: احتمال آبگرفتگی معابر با فعالیت این موج ناپایدار وجود دارد.

وی درباره تغییرات دمایی روزهای آتی نیز عنوان کرد: اگرچه طی شب های گذشته دمای برخی نقاط سردسیر استان به زیر صفر رسید، اما با فعالیت این موج ناپایدار دمای شبانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین باران پاییزی در راه کرمانشاه

اولین باران پاییزی در راه کرمانشاه