مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-26اقتصادي

مدیران بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر بکارگیری شود


استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق مسئولیت های اجتماعی شرکت های صنایع نفت و گاز گفت: مدیران بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر بکارگیری شود.

- ، احمد محمدی زاده صبح سه شنبه در نشست شورای راهبردی پتروشیمی های استان بوشهر اظهار داشت: با هماهنگی استانداری و شورای راهبردی پتروشیمی ها جدول سپرده گذاری منابع مالی پتروشیمی های مستقر در استان تدوین شود.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری جدی استفاده از 50 درصد نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز اضافه کرد: یکی از مطالبات جدی نخبگان و چهره های سیاسی و اجتماعی استان بوشهر، استفاده از توان مدیران بومی در صنایع نفت و گاز مستقر در استان است استاندار بوشهر تصریح کرد: شورای راهبردی پتروشیمی های استان بوشهر باید گزارش شفافی از میزان حضور مدیران بومی در صنایع نفت و گاز اعلام کند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی و اقتصادی در کشور، راهی به جز حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری های کلان کشور نداریم.

محمدی زاده بیان کرد: تأسیسات عظیم مستقر در پارس جنوبی از منابع و ثروت های کشور است و باید از منافع سرمایه گذاری های این منابع به نفع مردم استفاده لازم را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر بکارگیری شود

مدیران بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر بکارگیری شود