مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-26سياسي

تحقق مرجعیت علمی در طرح تحول دانشگاه مالک اشتر


اولین جلسه شورای راهبردی دانشگاه صنعتی مالک اشتر با حضور رییس جدید دانشگاه و مدیران و رؤسای مجتمع های دانشگاهی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر تقی زاده در این جلسه با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله الوارف) در راستای مانع زدایی ها و برنامه های پیشنهادی وزیر دفاع، بر توسعه علوم و فناوری و تقویت دانشگاه به عنوان یک برنامه توسعه ای کوتاه مدت تأکید کرد و گفت: در این راه ثروت سازی و خودکفایی به همراه سازماندهی مناسب با رویکرد توسعه و انبساط و رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با بیان این نکته که رویکرد جدید دانشگاه، نوانگاری توسعه فیزیکی دانشگاه و کاربردی تر شدن آن همراه با انرژی و کار مضاعف است افزود: با انتخاب استراتژی هجوم، ثروت سازی می کنیم و لازمه این امر بالا رفتن سرعت نهادهای تصمیم گیر است.

در نگاه جدید ما مرکز نداریم، یک دانشگاه در چند شهر داریم که تصمیم ها باید سریع اتخاذ و منعکس شود.

رییس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با اشاره به طرح تحول دانشگاه ادامه داد: این طرح که با همکاری مجتمع دانشگاهی مدیریت، پیگیری و اجرا خواهد شد، تحول باید به گونه ای باشد که نیازها و انتظارات همه ذی نفعان کلیدی دانشگاه را پوشش دهد و چشم انداز مطلوبی از آینده ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مرجعیت علمی در طرح تحول دانشگاه مالک اشتر

تحقق مرجعیت علمی در طرح تحول دانشگاه مالک اشتر