مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:052021-10-26بين الملل

تلاش های هکری جدید نشان می دهند روسیه از اقدامات آمریکا هراسی ندارد


یک سال پس از اینکه هکرهای منتسب به دولت روسیه تقریباً به ده ها آژانس فدرال دولت آمریکا نفوذ کردند، تلاش های مجدد همان گروه برای هدف قرار دادن زنجیره تأمین جهانی در حوزه فناوری اطلاعات، - یک سال پس از اینکه هکرهای منتسب به دولت روسیه تقریباً به ده ها آژانس فدرال دولت آمریکا نفوذ کردند، تلاش های مجدد همان گروه برای هدف قرار دادن زنجیره تأمین جهانی در حوزه فناوری اطلاعات، تصویری از یک روسیه را ترسیم می کند که از تلاش های آمریکا در راستای سرکوب فعالیت های مخرب سایبری تاثیر نپذیرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دولت بایدن تحریم هایی را در این راستا اعمال کرده است و فشار بین المللی بی سابقه ای نیز بر روسیه برای وادار کردن این کشور به برخورد هم علیه هکرهای مرتبط با دولت و هم مجرمان سایبری فعال در داخل مرزهایش وجود داشته است.

اما با توجه به اعلامیه اخیر مایکروسافت در روز دوشنبه مبنی بر اینکه گروه هکرهای روس عامل هک سولارویندز (SolarWinds) در سال گذشته همچنان دارد به هدف قرار دادن سازمان ها ادامه می دهد، به نظر می رسد این تلاش ها کمک چندانی به کنترل این فعالیت ها نکرده است.

جان هالتکویست، معاون تحلیل اطلاعاتی در گروه امنیت سایبری ماندیانت (Mandiant) به پایگاه هیل گفت: آنها وظایفی اطلاعاتی دارند که موظف به انجامش هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های هکری جدید نشان می دهند روسیه از اقدامات آمریکا هراسی ندارد

تلاش های هکری جدید نشان می دهند روسیه از اقدامات آمریکا هراسی ندارد