مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-26اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به تدریج از نواحی غربی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز بارش باران در استان های گیلان و مازندران تشدید می شود و در نیمه شرقی آذربایجان شرقی، - پنجشنبه با ورود سامانه بارشی جدید به تدریج در نواحی شمال غرب، غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز بارش باران در استان های گیلان و مازندران تشدید می شود و در نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

افزایش ابر و بارش پراکنده در بخش هایی از آذربایجان غربی، کردستان و زنجان نیز طی امروز دور از انتظار نیست.

فردا فعالیت سامانه بارشی در استان های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان های تهران و سمنان ادامه خواهد داشت.

طی امروز و فردا کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور مورد انتظار است، در این مدت در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش به شکل برف خواهد بود.

امروز و فردا در بخش هایی از هرمزگان، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار باران و رعدوبرق و وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به تدریج از نواحی غربی کشور

ورود سامانه بارشی جدید به تدریج از نواحی غربی کشور