مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-26سياسي

دستاوردهای انقلاب به نسل جدید منتقل شود


قدم های خوبی برای انقلاب برداشته شده است که باید این دستاوردها و روحیات انقلابی را به نسل جدید انتقال دهیم و اگر نگوییم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در جلسه هماهنگی بزرگداشت 13 آبان و 25 آبان در اصفهان با تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به مناسبت های پیش رو اظهار داشت: آبان ماه ماهی پر از مصائب مختلف است، اما مصائبی است که میوه شیرین داده است.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: روز اول آبان روز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی(ره) است، بعد از آن هشتم آبان شهادت آن نوجوان 13 ساله و 13 آبان عده ای از عزیزان مان در دانشگاه به شهادت رسیدند و 25 آبان نیز سالروز تشییع با شکوه بیش از 370 شهید در اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه ارزش های 2 نوع حکومت انبیا و طاغوت با یکدیگر متفاوت است، توضیح داد: در حکومت انبیا انسانیت، وحدت، مهربانی، محبت و رشد انسان وجود دارد و به خود انسان ها قیمت داده می شود، اما در حکومت های طاغوتی انسان هایی که مال و قدرت بیشتر دارند ارزشمندند.

طباطبایی نژاد تشکیل جمهوری اسلامی را در راستا و ادامه حکومت انبیا دانست و افزود: تشکیل و اداره حکومت الهی نیاز به تحمل سختی ها و مقابله با دشمنان دارد و ماندن بر اعتقادات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای انقلاب به نسل جدید منتقل شود

دستاوردهای انقلاب به نسل جدید منتقل شود