مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-26اجتماعي

دوره آموزشی موشن گرافیک برای اولین بار در کرمان برگزار می شود


با توجه به اینکه موشن گرافیک در هیچ دانشگاهی تدریس نمی شود و از سوی دیگر این رشته با استقبال روزافزون مواجه است، مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی کرمان دوره های جامع آموزش موشن گرافیک را با هدف ورود هنرجویان به بازار کار برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موشن گرافیک یک مدیوم بین رشته ای است که همزمان از تصویر، تحرک و صدا بهره می برد و می توان آن را جایی بین انیمیشن (از هنرهای دراماتیک) و گرافیک (از هنرهای تجسمی) تعریف کرد.

مجتمع آموزشی جهاددانشگاهی استان کرمان به عنوان بزرگترین مجموعه آموزش های تخصصی کوتاه مدت در استان با بیش از 40 سال سابقه برگزاری دوره های مختلف آموزشی کوتاه مدت و ضمن خدمت، برای اولین بار در استان دوره های موشن گرافیک را به صورت غیرحضوری و با حضور اساتید مجرب از مشهد (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

کلاس های آموزش موشن گرافیک (15 جلسه و مجموعا به مدت 30 ساعت) یک دوره گام به گام یادگیری اصولی متحرک سازی است که کاملا پروژه محور و عملی بوده و فراگیران با یادگیری و انجام عملی کار موشن گرافیک می توانند کاملا بر این رشته مسلط شده و وارد بازار کار ساخت موشن شوند.

با نیم نگاهی به پروژه های سینمایی داخلی و خارجی و یا تیزرهای تبلیغاتی، ردپای موشن گرافیک در 90 درصد از کارها دیده می شود که قابلیت ساخت یک محصول توسط یک نفر را دارا بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی موشن گرافیک برای اولین بار در کرمان برگزار می شود

دوره آموزشی موشن گرافیک برای اولین بار در کرمان برگزار می شود