مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-26سياسي

ضرب الاجل 10 روزه استاندار البرز برای حل مشکلات یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت و فرماندار چهارباغ مامور شدند تا ظرف ضرب الاجلی 10 روزه مشکل یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی با بیش از هزار نیرو و نیم قرن سابقه تولید را حل کنند.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل صمت و فرماندار چهارباغ مامور شدند تا ظرف ضرب الاجلی 10 روزه مشکل یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی با بیش از هزار نیرو و نیم قرن سابقه تولید را حل کنند.

عزیزاله شهبازی در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان که روز سه شنبه چهارم آبان با هدف حمایت از کالای ملی صورت گرفت، افزود: حمایت از کالای ایرانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است از این رو ما نیز به عنوان کارگزاران این نظام با برنامه ریزی دقیق در جهت رفع موانع راه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی اقدام کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این واحد بزرگ تولید لوازم خانگی یک برند معروف ملی است که بیش از نیم قرن سابقه تولید و عرضه لوازم با کیفیت خانگی را در کارنامه دارد.

شهبازی با بیان اینکه بیش از هزار نفر در این واحد مشغول به کار هستند، گفت: مدیران و کارکنان این مجموعه با تعصب به خاک ایران زمین و حمایت از تولید کشور و تحقق و اجرای منویات ارزشمند مقام معظم رهبری فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 10 روزه استاندار البرز برای حل مشکلات یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی

ضرب الاجل 10 روزه استاندار البرز برای حل مشکلات یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی