مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-26سياسي

واکنش تند ایران به گزارش «جاوید رحمان»


در این بیانیه همچنین بار دیگر با انتقاد از تعیین گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در ایران آمده است: این اقدامات سوءاستفاده از مکانیسم های حقوق بشری به منظور آزار و اذیت گزینشی کشور هایی که از پیشرفت مداوم در زمینه حقوق بشر برخوردارند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، نماینده ایران در سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه ای گزارش اخیر جاوید رحماان درباره نقض حقوق بشر در این کشور را معیوب و در راستای تکرار کلیشه های بدخواهانه دانست.

همزمان کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر در قوه قضاییه هم گزارش جاوید رحمان را یک اقدام کاملا سیاسی و انحرافی دانست و از سوئد و کانادا و آمریکا و بریتانیا انتقاد کرد.

جاوید رحمان، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در ایران، بدون ارائه دلیل و مدرکی مدعی نقض حقوق بشر در ایران شده و وضعیت اعدام در ایران را وخیم خوانده است.

رحمان گزارش خود را دوشنبه 25 اکتبر در جلسه کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل به طور مجازی قرائت کرد.

ایران، در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازجاوید رحمان نوشته است انتصاب گزارشگر ویژه برای جمهوری اسلامی ایران یک طرح ناعادلانه و با انگیزه سیاسی بوده که توسط غرب، به ویژه کانادا، و در راستای نگرش خصمانه آن ها علیه ملت ایران، طراحی شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند ایران به گزارش «جاوید رحمان»

واکنش تند ایران به گزارش «جاوید رحمان»