مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:152021-10-26سياسي

کمک 6.3 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای مبارزه با کرونا


در قالب این پروژه 6.

3 میلیون دلاری، 6 دستگاه ام ار آی به منظور گسترش ظرفیت مقابله کشور با کووید19 خریداری خواهد شد.

- نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در این مراسم ضمن قدردانی از دولت و سفارت ژاپن به خاطر این کمک مالی که باعث ارتقای توان نظام سلامت کشور در مقابله با کووید19 خواهد شد، اظهار داشت: این کمک 6.

3 میلیون دلاری به پاسخ موثر دولت جمهوری اسلامی ایران به همه گیری کووید19 بخصوص در حوزه تشخیص و درمان کمک شایانی خواهد کرد.

دکتر سید جعفر حسین افزود: دستگاه ام آر ای که سازمان جهانی بهداشت با استفاده از این کمک مالی خریداری خواهد کرد نه تنها در خدمت پاسخ به کووید19 خواهد بود بلکه در بلندمدت برای بیماری های دیگر نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ماتسئو کاردار سفارت ژاپن در ایران نیز در بخشی دیگر از این مراسم تاکید کرد: عفونت ویروس کرونا به سرعت در سراسر جهان منتشر شد و نه تنها جان انسان ها بلکه اقتصاد جهانی را به مخاطره انداخت.

وی ادامه داد: از همان ابتدای طغیان بیماری، دولت ژاپن پاسخ فوری به منظور حفظ جان انسان ها و به حداقل رساندن آثار اجتماعی و اقتصادی این بیماری را ضروری قلمداد می کرد.

کاردار سفارت ژاپن در ایران افزود: باور دارم که این 6 دستگاه ام آر آی به جلوگیری از گسترش بیشتر عفونت ویروس کرونا از طریق تشخیص و درمان آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 6.3 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای مبارزه با کرونا

کمک 6.3 میلیون دلاری ژاپن به ایران برای مبارزه با کرونا