مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-26سياسي

در اداره کشور غافلگیری معنا ندارد/ اهمیت توجه به پدافند غیرعامل


در اداره کشور در حوزه پدافند غیرعامل غافلگیری معنا ندارد؛ اینکه فکر کنیم نیروهای مسلح امنیت را تامین کرده و مراقب هستند، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: در اداره کشور در حوزه پدافند غیرعامل غافلگیری معنا ندارد؛ اینکه فکر کنیم نیروهای مسلح امنیت را تامین کرده و مراقب هستند، نشان دهنده عدم درک ما از تهدیدات است و آسیب هایی که در بخش های مختلف می بنییم به دلیل عدم توجه به پدافند غیرعامل است.

علی زینی وند صبح امروز چهارم آبان ماه در جلسه پدافند غیرعامل استان کرمان با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار کرد: اقدامات خیلی موثری در استان انجام شده و در مقایسه با کشور در وضعیت نسبتا خوبی قرار داریم اما هنوز نیاز به بازبینی کارها و فاصله زیادی تا نقطه مطلوب داریم.

وی با اشاره به اینکه باید در هفته پدافند غیرعامل از دستگاه های فعال تقدیر و به کسانی که کمتر به این موضوع اهمیت دادند، تذکرداده شود، افزود: پدافد غیرعامل بسیار موضوع مهمی است و باید از آمادگی، اعتماد به زیرساخت ها، امنیت زیرساخت های مرتبط با زندگی و زیست مردم امنیت خاطر داشته و مطمئن باشیم.

زینی وند با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال ها قبل ادبیات پدافند غیرعامل را با درایت اعلام کردند و همه ما باید عمل کننده باشیم، تصریح کرد: در مقایسه با شرایط روز کشور و دنیا وضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اداره کشور غافلگیری معنا ندارد/ اهمیت توجه به پدافند غیرعامل

در اداره کشور غافلگیری معنا ندارد/ اهمیت توجه به پدافند غیرعامل