مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-26دانش

فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی فرشید سلیمی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل منصوب کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی فرشید سلیمی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل منصوب کرد.

محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی فرشید سلیمی ننه کران را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و واحد اردبیل منصوب کرد.

در بخش هایی از متن حکم رییس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به فرشید سلیمی ننه کران آمده است: از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه 5 ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی براساس محورهای استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه، ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آمایش سرزمین، ارتقای سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل شد

فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل شد