مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-26سياسي

عملکرد کارکنان نیروهای مسلح در «سامانه اشراف کلی فرماندهی» رصد می شود


سامانه «اشراف کلی فرماندهی» از 15 سال پیش با تدبیر رهبری آغاز به کار کرده و همه مدیران و فرماندهان هر سه ماه یکبار عملکرد خود را در این سامانه گزارش می دهند.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سامانه اشراف کلی فرماندهی از 15 سال پیش با تدبیر رهبری آغاز به کار کرده و همه مدیران و فرماندهان هر سه ماه یکبار عملکرد خود را در این سامانه گزارش می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر محمد باقری صبح امروز در مراسم تقدیر از فرماندهان و مسئولان سازمان ها، نیروها و یگان های موفق تر نیروهای مسلح اظهار داشت: سامانه ای تحت عنوان اشراف کلی فرماندهی از حدود 15 سال پیش با تدبیر فرمانده معظم کل قوا آغاز به کار کرده است.

وی بیان کرد: درواقع همه مدیران و فرماندهان هر سه ماه یکبار عملکردشان را طی پاسخ به سوالاتی که از آنان در حوزه کاری شان می شود، گزارش می دهند و این پاسخ ها توسط ناظران و بازرسان مورد ارزیابی میدانی قرار می گیرد که هدف کلی از این کار، ارتقاء توان و آمادگی رزمی نیروهای مسلح است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در این جهت سال به سال این آمادگی ها و توانمندی ها رو به رشد است و با کار دقیق و ارزیابی میدانی، فرماندهان و مدیرانی که بیشترین رشد را داشتند یا توانستند بیشترین امتیاز را کسب کنند، در جشنواره مالک اشتر مورد قدردانی قرار می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد کارکنان نیروهای مسلح در «سامانه اشراف کلی فرماندهی» رصد می شود

عملکرد کارکنان نیروهای مسلح در «سامانه اشراف کلی فرماندهی» رصد می شود