مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-26اقتصادي

آزادسازی 500 میلیارد تومان اراضی تغییرکاربری یافته در چهارباغ


دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از آزادسازی اراضی تغییرکاربری یافته در این شهرستان به ارزش بیش از 500 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاپور صفری پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از اراضی کشاورزی چهارباغ با اشاره به ادامه فعالیت های مقابله ای در این حوزه قضایی با تغییر کاربری های غیرمجاز اظهار کرد: دادستانی با توجه به اهمیت حفظ زنجیره غذایی در کشور و تأکید ویژه قوه قضاییه با رصد دقیق تغییر کاربری های شهرستان علاوه بر افزایش حجم آزادسازی اراضی توانسته است تا میزان تغییر کاربری ها را کاهش دهد.

وی بیان کرد: اراضی زراعی و باغ های این شهرستان با توجه به داشتن ظرفیت های بالایی طبیعی مورد طمع سودجویان برای تغییر کاربری و ساخت ویلا قرار می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از اجرای یک مورد عملیات آزادسازی دیگر در روستای سنقرآباد بخش رامجین چهارباغ خبر داد و افزود: در این اقدام هشت ویلای در حال ساخت، 70 مورد دیوارکشی، 7 مورد استخر و 20 مورد محوطه سازی قلع و قمع و محدوده ای 10 هکتاری آزادسازی شد.

وی با بیان اینکه عوامل متخلف این تغییر کاربری ها برای محوطه های ایجاد شده اقدام به ایجاد سه مورد راه و جاده اختصاصی کرده بودند، گفت: برخی از متخلفان برای فریب خریداران اقدام به ایجاد این راه ها می کنند اما پس از شناسایی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 500 میلیارد تومان اراضی تغییرکاربری یافته در چهارباغ

آزادسازی 500 میلیارد تومان اراضی تغییرکاربری یافته در چهارباغ