مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:002021-10-26سياسي

گلایه نمایندگان استان زنجان در مجلس از نحوه محاسبه میزان منابع آب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه بررسی مشکلات و معضلات منابع آب استان زنجان در حوزه های آب آشامیدنی، صنعتی و سایر مصارف در محل کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، با حضور نمایندگان مردم شریف استان زنجان، روسای حوضه های فلات مرکزی ایران و سفید رود، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان و مشاورین حوزه آب استان زنجان برگزار گردید.

در این جلسه پیرو جلسات کارشناسی و مطالعات صورت گرفته توسط مشاوران مجمع نمایندگان استان، برای برآورد میزان آب مورد نیاز مصارف شرب و صنعت استان، به تفکیک شهرستان های مختلف، کمبود منابع آب این مصارف در افق سال 1425 و همچنین مطالعات صورت گرفته در خصوص پیشنهادات تامین آب برای این مصارف، صورت پذیرفت.

در این نشست هر یک از نمایندگان استان زنجان با بیان ضرورت اقدام فوری در راستای مدیریت منابع آبی استان و تامین آب مورد نیاز شهرستان ها، تخصیص سهم آب عادلانه از ظرفیت های مشترک استان های همجوار و اعتبارات مورد نیاز اجرای پروژه های مرتبط را خواستار شدند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان نیز به منابع و ظرفیت های موجود و قابل استحصال استان اشاره کرد و دلایل مشکلات پدید آمده در این خصوص بیان نمود.

در ادامه این جلسه، میر محمد صادقی و حبیبی روسای حوضه های آبریز سفیدرود بزرگ و فلات مرکزی و مشاورین موکول ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نمایندگان استان زنجان در مجلس از نحوه محاسبه میزان منابع آب

گلایه نمایندگان استان زنجان در مجلس از نحوه محاسبه میزان منابع آب